28 listopada 2012

Kapelusz

Na ostatnich outlet'owych łowach upolowałam kapelusz. Kolejny. Każdy coś zbiera. Carrie Bradshaw miała osobny pokój dla butów (w jakimś stopniu usprawiedliwia ją to, że nie istnieje naprawdę).



Najnowszy ma niezbyt duże rondo, jest wykonany z przyjemnej, ciepłej wełny. No i w Stefanel 50% zniżki robi różnicę. 

Spotkałam się z tym, że wiele dziewczyn, którym podobają się kapelusze, wstydzi się je nosić. Nie rozumiem. Dodatek, jak każdy inny. Jeżeli komuś jest dobrze w kapeluszu (wróble nie dostają ataku serca na jego widok) to nie widzę problemu. Kapelusze dodają charakteru i ożywiają stylizację. Można je nosić do płaszcza, swetra, sukienki... 




Teraz są bardzo modne. Nie ukrywam radości. Małe, duże co kto lubi. Lubicie kapelusze?

Kilka znanych głów w kapeluszach...


źródło: zeberka.pl

źródło: zeberka.pl


źródło: blog.majasablewska.com





źródło: roisinmurphy.blogspot.com

Roisin ma kompletnego fioła na punkcie odważnych kapeluszy, z których zrobiła swój znak rozpoznawczy.

źródło: w-spodnicy.ofeminin.pl



6 komentarzy:

  1. ....pośpiesznie zrobiłam przegląd szafy. Są, od jutra zaczynam je wietrzyć na głowie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trafiłam na Twojego bloga, ponieważ poszukuję kapelusza... wiem, że od Twojego posta minął rok, ale powiedz mi gdzie znalazłaś taki piękny kapelusz? Jest cudowny!!! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakbyś miała ochotę opisać, to proszę Cię na blogu lub mailu: bellanecia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi bardzo podobają kapelusze ze sklepu Sterkowski. Warto wejść i zobaczyć! Http://www.sterkowski.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Bardzo lubię je czytać! ♥