7 listopada 2012

Pomysł na prezent dla taty

Zawsze miałam ten problem - co kupić tacie na urodziny, pod choinkę itd. Pokolenie mojego ojca to nie metroseksualni chłopcy, więc samoopalaczem raczej go nie doprowadzę do łez. Z mamą jest trochę łatwiej, nigdy nie pogardzi dobrym kremem przeciwzmarszczkowym. 

Co kupić komuś, kto właściwie wszystko czego potrzebuje, już ma. Oczywiście bardzo ucieszyłby się z jachtu na Karaibach ale z tym się jeszcze jakiś czas wstrzymam :) Kiedy zbliżały się jego 50-te urodziny, chciałam żeby to było coś wyjątkowego. Wymyśliłam swój prezent od początku do końca. 


Kupiłam ładny, elegancki album z czystymi kartami. Pozbierałam zdjęcia, które dotyczą w jakiś sposób jego życia, od dzieciństwa, szkoły, przez przyjaciół, dziewczyny, podróże... Trochę zdjęć dostałam od babci, wyszperałam w domowych zbiorach, pomogła mama. Część musiałam wywołać. Dlaczego dziś nikt nie wywołuje zdjęć? 





Przyklejałam zdjęcia i opisywałam je ręcznie osobistymi komentarzami. Oczywiście życzenia i dedykacja były na początku. Myślę, nieskromnie, że prezent był bardzo udany. Trochę się napracowałam ale było warto, takie osobiste rzeczy dają dużo radości. Miłe wieczory spędziłam ze starymi zdjęciami wyklejając swoją dorosłą "laurkę".  

Dziś 7 listopada, mój tata ma urodziny. Wszystkiego najlepszego! :) 

10 komentarzy:

  1. Widziałem i stwierdzam, że prezent bardzo udany. ;) i sto lat dla taty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, bardzo się ucieszyłem i wzruszyłem, przyjaciołom z dumą pokazuję pracę córeczki kochanej

    OdpowiedzUsuń
  3. Już się cieszę na to, że będę mogła pooglądać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobry pomysł. Sama podarowalam juz dwa albumy i pracuję nad trzecim. Duzo wspomnien i fajna zabawa przy oglądaniu za kazdym razem. Tez chcialabym dostac taki prezent....

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś stworzyłam podobny prezent dla taty :) a obecnie w prezentach dla rodziny pomaga mi groupon :) hehe

    OdpowiedzUsuń
  6. Problem z kupowaniem prezentów jest taki, że trzeba poświecić masę czasu żeby znaleźć coś co uznamy za fajne, a nadal nie mamy gwarancji że to co wybierzemy wpadnie w gusta osoby która dostaje prezent. Jak kupuje to korzystam ze stronki www.terazprezenty.pl wypełniam niedługą ankietę dot. osoby której kupuje prezent i dostaje dopasowaną listę pomysłów na prezent. Znacie jeszcze jakieś takie serwisy ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ręcznie wykonywane prezenty mają swój niewątpliwy urok, podobają mi się bardzo! Osobiście raczej nie mam talentu do "robótek ręcznych", dlatego zawsze podziwiam osoby, które wykonują prezenty samodzielnie. Tata na pewno był zachwycony tym prezentem!

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że prezent dla taty zrobiony przez Ciebie na pewno mu się spodobał. Ja niestety nie mam zdolności artystycznych więc kupuję gotowe prezenty. Wyznaję zasadę, że prezent ma być praktycny i ciekawy. Zawsze trafię na coś odpowiedniego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny pomysł na prezent :) Mój tato raczej nie lubi tego typu prezentów...dlatego pomyślałam, żeby kupić mu fajne patriotyczne koszulki. On siedzi w tym temacie więc myślę, że powinien być zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno wykorzystam kiedyś ten pomysł:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Bardzo lubię je czytać! ♥