15 grudnia 2012

Wełniany sweter z domu mody Babci Stasi

Jakiś czas temu szukałam zimowego swetra, ale nic mnie nie powaliło. Wszędzie to samo - niezbyt ładne wyroby wełnopodobne.
Wróciłam do domu i kupiłam włóczkę przez internet. To jeszcze nie sweter, ale przynajmniej mogłam wybrać kolor, który mi odpowiadał i włóczka była bardzo dobrej jakości (65% wełna i 35% alpaca). 

źródło: i-cord.pl

Dwa tygodnie później...

Mam sweter. Jak nie wychodzi "zrób to sam", to poszukaj kogoś kto zrobi to za Ciebie sam. Poprosiłam babcię i nie tyle, że nie oponowała, żywiołowo przystąpiła do pracy. Ponieważ wyszedł lepiej niż bym sobie wyobrażała i podobał się dziewczynom, pomyślałam, że przypomnę Wam o robótkach ręcznych.

Włóczka kosztowała ok. 80 złotych. Babcia pracę wykonała pro bono :) Jest tyle fajnej włóczki, że na jednym swetrze na pewno się nie skończy.

odcień: ciemna śliwka 

projekt: Babcia Stasia

jest miły, ciepły i nie ma drugiego takiego


Dodam tylko, że babcia ma prawie 80 lat. Wymiary swetra ustaliłyśmy przez Skype (poczty email nie lubi, bo ciągle pisał do niej Spam, w dodatku po angielsku). W wolnych chwilach siedzi na kurniku* ale zaraz po surfowaniu w necie, najbardziej lubi robótki ręczne.


ostatnio pasjami robi aniołki na szydełku


*gry online


6 komentarzy:

  1. Toż to sukienka a nie sweter! Cudna. Nawt najbardziej utalentowane chińskie rączki nie umywają się do babcinych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie! Powinnam go nazywać sukienką, inaczej ktoś mi może zarzucić, że zapomniałam spodni:) Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Albo, co gorsze, że się szybko wyciągnął ;))

      Usuń
  2. śliczny ten sweter i ma przepiękny kolor:) Dobry pomysł, z tym, żeby znaleźć kogoś, kto chętnie coś takiego zrobi. Musze jutro koniecznie zadzwonić do cioci:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja chcę taki sweter! i babcię która mi zrobi jej, a tak poważnie, choruje na sweter taki właśnie zrobiony na drutach, ciepły

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Bardzo lubię je czytać! ♥